آخرین اخبار
کد مطلب: 124917
رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه امام‌حسين(ع):
انتخابات مي‌تواند مايه‌ اعتلا و آبرو بشود/ اگر عده‌اي با حرف‌هاي خود دشمن را اميدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد
تاریخ انتشار : 1396/02/20 16:01:09
نمایش : 2056
فرمانده کل قوا فرمودند: انتخابات يکي از زمينه‌هايي است که هم ميتواند مايه‌ي اعتلا و آبرو بشود هم ميتواند مايه‌ي ضعف و سستي و ايجاد مشکلات بشود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان به نقل از  راه دانا؛ مراسم دانش‌آموختگي دانشجويان افسري و تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين (ع) صبح امروز با حضور و سخنراني حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده کل قوا برگزار شد. بخش‌هايي از سخنان معظم‌له در ادامه قابل مشاهده است.
  1. انتخابات يکي از زمينه‌هايي است که هم ميتواند مايه‌ي اعتلا و آبرو بشود هم ميتواند مايه‌ي ضعف و سستي و ايجاد مشکلات بشود.
  2. اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامي و قانون را رعايت کنند، اين مايه‌ي عزت جمهوري اسلامي است.
  3. اگر قانون‌شکني کنند، بداخلاقي کنند، اگر با حرف‌هاي خود دشمن را به خود اميدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
  4. هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنيت و ايجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بين بردن اين افتخار بزرگ جمهوري اسلامي است.
  5. ما در يک منطقه‌ي پر از ناآرامي و يک دنياي پر از تشنج، توانسته‌ايم محيط امني به‌وجود بياوريم؛ اين را مي‌خواهند از ملت بگيرند.
  6. اگر براي برخورد با اين مسئله‌ي ايجاد ناامني و ايجاد فتنه آماده باشيم، قطعاً خواهيم توانست آن را خنثي کنيم.
  7. هدف ميان‌مدت دشمن، مسئله‌ي اقتصاد و معيشت مردم  است؛ اينکه اقتصاد حرکت نکند و لنگ بماند، کار و توليد در کشور پايين باشد و بيکاري به‌عنوان يک بلا در کشور عموميت پيدا کند تا مردم از جمهوري اسلامي به‌خاطر مشکلات معيشتي نااميد شوند.
منبع:
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس